niedziela, 8 stycznia 2017

Jak polecać ? Czyli jak działają liderzy...

Tytuł mojego posta sugeruje ze znajdziesz tutaj metody na polecanie innym swojego przedsięwzięcia.
Powiem od razu - nie znajdziesz.

Za to powiem Ci coś co uświadomi Ci pewne rzeczy.
I MAM TERAZ TO W NOSIE :-) 

Analizowałam swego czasu swoje działania w rożnych biznesach rekomendacyjnych czy MLM-ach.
Przerobiłam na przełomie kilku lat mnóstwo różnych programów .
 Prawie wszystkie już dawno nie istnieją , bądź umarły śmiercią naturalną.
A obiecywali takie złote góry...no owszem Ci co obiecali to sobie zarobili..na obiecankach..
Dlaczego mi się nie udawało?
Czy produkt był marny?
Czy moi znajomi jacyś tępi i do bani?
A może ja się nie nadaję?

Nie udało mi się bo nie potrafiłam porwać za sobą tłumy . Obiecankami cacankami.
I to jest pewne jak AMEN W PACIERZU.

 Takie rzeczy udają się nielicznym, gdyby tak było nie mielibyśmy w historii jednego Hiltlera, jednego Stalina.
Nie każdy jest dobrym mówcą, potrafiącym w przemyślany, psychologiczny sposób zebrać wokół siebie grono zwolenników , którzy pójdą za nim jak w dym.

Czytam i obserwuje co się dzieje dziś wśród znanych tzw. guru w internecie.
Jeden Ci wmawia ,że ma system , który wreszcie Tobie pozwoli ruszyć z miejsca i to Twoja ostatnia szansa...>>>bu..hahaha.
 Po raz kolejny połykasz przynętę i kupujesz sobie ten cudowny system , który wszystko zrobi za Ciebie.
I co? I znów się miotasz, spamujesz, gimnastykujesz na fejsie, forach, blogach ..
A "lider" sobie zarobi .. na takich jak Ty..

A drugi " lider" jeszcze lepszy>> wystarczy ,ze rzuci hasło na fejsie do jednego programu to pędzą jak te ćmy do ognia .. a jak się nie dostosujesz to jesteś "cebulak" , a co gorsze dostaniesz BANA!! .. no w najlepszym przypadku usunięcie z grona znajomych , żebyś nie zaśmiecał i nie psuł opinii ..
Bo jesteś Hejterem :-) .

Dlatego od pewnego czasu nie wchodzę do żadnych systemów liderów. Nie narzucam się .
Tylko sama po cichutku wybieram lepsze programy, w których nie trzeba nikomu nic wciskać ,żeby zarobić.

Owszem nie zbiję majątku w krótkim czasie jak liderzy. To jest minus mojego nieudacznictwa.
Jednak od pewnego czasu kapie stabilnie TUTAJ:
I am in the stable and profitable investment progarm. Join right now!

I TUTAJ tez zaczęło>> ten program ma przed sobą przyszłość, dopiero nabiera rozpędu.



Oczywiście nikogo nie namawiam. Możecie nadal przyłączać się do liderów w nadziei,ze  zarobicie pieniądze. Każdego wola i wybór.

Ja wybieram programy samodzielnie , w których inwestując pewne swoje zasoby przynoszą mi systematycznie profity bez niczyjej łaski.
Zapomniałabym napisać jeszcze o jednym programie.
Dzieki temu ,że zareagowałam tutaj dość wcześnie wyszłam na plus i cały czas zarabiam.
Firma sprawdzona wszerz i wzdłuż bez dwóch zdań.>>https://www.youtube.com/watch?v=gRcb6xTnZAE

I na prawdę mam w nosie czy ktoś się do mnie przyłączy , czy nie..

Ps. Gdyby ktoś  chciał darmowy autoresponder w mnóstwem funkcji ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz